Bel of App
Telefoon 0299 - 66 66 77
Whatsapp 06 30 39 36 36
Telefoon 0299 - 66 66 77
Whatsapp 06 30 39 36 36
Service
Mijn Polismap
Schade melden
Mijn Polismap
Schade melden
Kantooradres
Brantjesstraat 58
1447PE Purmerend
Brantjesstraat 58
1447PE Purmerend
Misschien..... wil je dit ook wel over ons weten.
We willen onze afspraken graag na kunnen komen.
Dat kan alleen als we open en eerlijk zijn.
Wij verwachten dat jij dat ook bent.....
We willen onze afspraken graag na kunnen komen.
Dat kan alleen als we open en eerlijk zijn.
Wij verwachten dat jij dat ook bent.....
'Zelf verzekeren - regels' of ‘execution only’
De AFM verzoekt ons nadrukkelijk je op het volgende te wijzen!:
Je kunt verzekeringen zélf vergelijken en ook afsluiten. Daarmee komen wij de consument tegemoet die liever, onder eigen verantwoordelijkheid, kist uit wat wij bieden.
Wij geven dan geen direct advies. De eventuele uitleggende teksten zijn slechts ter informatie.
Wij dragen geen verantwoording voor de keus die jij zelf maakt en afsluit (executeert).
De AFM verzoekt ons nadrukkelijk je op het volgende te wijzen!:
Je kunt verzekeringen zélf vergelijken en ook afsluiten. Daarmee komen wij de consument tegemoet die liever, onder eigen verantwoordelijkheid, kist uit wat wij bieden.
Wij geven dan geen direct advies. De eventuele uitleggende teksten zijn slechts ter informatie.
Wij dragen geen verantwoording voor de keus die jij zelf maakt en afsluit (executeert).
Houdt dit in gedachten...
AardigZeker.nl is volstrekt onafhankelijk.
Financiële instellingen waar wij producten van bieden hebben geen belang of financiering verstrekt.
We streven ernaar je
◦ Met goede diensten en productkeuzes, enthousiast en met succes te adviseren.
◦ Te gaan voor de laagst wenselijke, maar wel verantwoordelijke premie.
◦ Wél die, toch wel fijne, persoonlijk service bieden. voloden aan jouw verwachting.
Nazorg bieden en correct afspraken nakomen
◦ Goed bereikbaar zijn voor je.
◦ Goed en correct contact houden met je.
◦ Wijzen op ontwikkelingen in verzekeringen en marktpartijen. Blog
◦ Bijstaan bij het oplossen van schade: ook als je (nog) geen klant bent.
Nadeel van direct klant zijn bij verzekeraar of vergelijkingssite?
Dan neem je al snel een afwijzing bij schade voor lief.
Zie dan maar je gelijk te krijgen.
Wij zien vrijwel direct of een verzekeraar een juist standpunt inneemt.
En staan sterker om juist wel iets voor je te kunnen ‘regelen’.
Bij een schade je gewoon even helpen
◦ Met het verhaal van je kosten. ook bij letselschade
◦ Kost niets: ja, dus gratis. service heet dat toch?
◦ Met de ervaring je bij schade die bijstand geven die de doorslag geeft.
De balans tussen traditionele tussenpersoon en internet
◦ Misschien juist ook voor het premie niveau.
◦ Zelf vergelijken en zelf vaak een verrassende premie vinden.
◦ Wij controleren je acties en nemen het geheel onverplicht nog even door. Geen verrassingen.
◦ Lopende verzekeringen checken op actualiteit en premie. Actie van jouw kant.
Kort samengevat
◦ Scherpe premie, eenvoudig vergelijken en afsluiten
◦ Gratis ondersteuning bij schade
◦ Geen papieren rompslomp met mijn (digitale) polismap
◦ Jaarlijks digitale opgave van de dan best passende aanbieding
◦ Naar wens periodiek prettig en persoonlijk contact
Keurmerken hebben geen toegevoegde waarde. Onafhankelijk, ook daarvan dus.
Klachteninstituut
Wij zijn, als vanzelfsprekend, aangesloten bij het Kifid. Mocht je het niet eens zijn met ons.
Sinds 16-04-2007 onder nummer 300.001356.
AardigZeker.nl is volstrekt onafhankelijk.
Financiële instellingen waar wij producten van bieden hebben geen belang of financiering verstrekt.
We streven ernaar je
◦ Met goede diensten en productkeuzes, enthousiast en met succes te adviseren.
◦ Te gaan voor de laagst wenselijke, maar wel verantwoordelijke premie.
◦ Wél die, toch wel fijne, persoonlijk service bieden. voloden aan jouw verwachting.
Nazorg bieden en correct afspraken nakomen
◦ Goed bereikbaar zijn voor je.
◦ Goed en correct contact houden met je.
◦ Wijzen op ontwikkelingen in verzekeringen en marktpartijen. Blog
◦ Bijstaan bij het oplossen van schade: ook als je (nog) geen klant bent.
Nadeel van direct klant zijn bij verzekeraar of vergelijkingssite?
Dan neem je al snel een afwijzing bij schade voor lief.
Zie dan maar je gelijk te krijgen.
Wij zien vrijwel direct of een verzekeraar een juist standpunt inneemt.
En staan sterker om juist wel iets voor je te kunnen ‘regelen’.
Bij een schade je gewoon even helpen
◦ Met het verhaal van je kosten. ook bij letselschade
◦ Kost niets: ja, dus gratis. service heet dat toch?
◦ Met de ervaring je bij schade die bijstand geven die de doorslag geeft.
De balans tussen traditionele tussenpersoon en internet
◦ Misschien juist ook voor het premie niveau.
◦ Zelf vergelijken en zelf vaak een verrassende premie vinden.
◦ Wij controleren je acties en nemen het geheel onverplicht nog even door. Geen verrassingen.
◦ Lopende verzekeringen checken op actualiteit en premie. Actie van jouw kant.
Kort samengevat
◦ Scherpe premie, eenvoudig vergelijken en afsluiten
◦ Gratis ondersteuning bij schade
◦ Geen papieren rompslomp met mijn (digitale) polismap
◦ Jaarlijks digitale opgave van de dan best passende aanbieding
◦ Naar wens periodiek prettig en persoonlijk contact
Keurmerken hebben geen toegevoegde waarde. Onafhankelijk, ook daarvan dus.
Klachteninstituut
Wij zijn, als vanzelfsprekend, aangesloten bij het Kifid. Mocht je het niet eens zijn met ons.
Sinds 16-04-2007 onder nummer 300.001356.